ANALIZA KONKURENCJI
Pozycjonowanie stron www zaczynamy od analizy konkurencji i odpowiedniego doboru słów kluczowych
Mocne linki
Pozycjonowanie stron internetowych odbywa się w sposób naturalny i zgodnie z zasadami White Hat SEO
SŁOWA KLUCZOWE
Bardzo ważnym elementem pozycjonowania strony internetowej jest dobór odpowiednich słów kluczowych.
DZIĘKI NAM
Trzy kroki do sukcesu
Napisz do Nas
Ustalmy szczegóły
Podejmijmy decyzję
Jeśli jeszcze nie widać Cie w google napisz do nas, zrobimy audyt Twojej witryny.
Pozycjonowanie stron
Pozycjonowanie w Internecie to działania podejmowane w celu osiągnięcia przez Twój serwis internetowy wysokich (top 10) pozycji w wynikach wyszukiwania dla założonych fraz kluczowych. W Mobi-M mamy na koncie wiele wypozycjonowanych stron internetowych, które utrzymują się na pierwszej stronie Google przez długi czas.
Pierwszym krokiem do tego celu jest analiza branży, która pozwala dobrać najlepsze dla klienta słowa kluczowe. Nakłady na pozycjonowanie stron w Google różnią się w zależności od branży oraz tego jak wysoka jest konkurencja. Dlatego dla każdego klienta przygotowujemy indywidualną wycenę. Forma rozliczenia to stała opłata miesięczna uzgodniona z klientem. Szczególnym przypadkiem pozycjonowania jest pozycjonowanie szerokie z długą listą fraz oraz odpowiednio rozbudowaną zawartością serwisu (sklepy).
Optymalizacja pod wyszukiwarki
Drugim krokiem pozycjonowania strony jest optymalizacja witryny do potrzeb wyszukiwarek. W wyniku szczegółowej analizy serwisu pod kątem dopasowania do wymagań wyszukiwarek powstaje dokument opisujący zalecane zmiany. Odpowiednie modyfikacje pozwalają serwisowi skutecznie konkurować o najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. W ramach audytu strony wykonujemy m.in. takie czynności jak: podział serwisu na rodzaje występujących w nim dokumentów, badanie budowy dokumentów, analiza struktury serwisu, badanie widoczności treści dla robotów indeksujących.